جستجوي بناهاي شگفت انگير در شهرهاي اطراف مسكو

آژانس مسافرتي الفباي سفر| تور گردشگري، خريد آنلاين بليط، نوروز 97

جستجوي بناهاي شگفت انگير در شهرهاي اطراف مسكو

پايتخت روسيه غني از تاريخ و فرهنگ است و جاهاي ديدني بسياري دارد. در اطراف مسكو نيز بناهاي تاريخي و ارزشمند وجود دارد كه ارزشش را دارد كه براي ديدن آنها زمان بگذاريد. همراه با الفباي سفر از اين مكانهاي حيرت انگيز مطلع شويد.

موزه و عمارت Arkhangelskoye روسيه

شما فقط به يك ساعت زمان احتياج داريد تا به تماشاي يكي از مشهورترين عمارتهاي شهر برويد كه در نزديكي مسكو قرار دارد. اين بناي خيره كننده به خانوداه Youssoupov تعلق داشت كه همچنان نيز جلال و شكوه خود را از دست نداده است. اين سازه يكي از زيباترين بناهاي است كه در حومه مسكو قرار گرفته است كه ميزبان رويدادهاي مختلف از جمله جشنوارهاي موسيقي و فستيوال جاز نيز مي باشد كه در تور مسكو شبهاي سفيد مي توانيد در اين جشنواره ها حضور داشته باشيد.

 

 

عمارت Gorki Leninskie روسيه

الفباي سفر شما را با بهترين مكانهاي ديدني اطراف مسكو آشنا مي كند كه به دوران شوروي سابق تعلق دارند. بنابراين به ليست جاهاي ديدني روسيه كه مربوط به شوروي سابق است اين بنا را اضافه كنيد. اين بنا مانند آرامگاه لنين يك مكان مقدس است كه مربوط به رهبر مشهور اتحاد جماهير شوروي والاديمير لنين مي باشد.

در عمارت Gorki Leninskie مي توانيد چندين مجسمه لنين و آثار تاريخي شوروي سابق و خانه ايي كه لنين در آن زندگي كرده را در تور مسكو سن پترزبورگ ببينيد. در اين محل همچنين ميتوانيد 3 موزه كشف كنيد: موزه لنين؛ موزه Lenin’s Kremlin Cabinet و موزه Peasant Life Museum.( براي رزرو هتلهاي روسيه با الفباي سفر همراه باشيد).

 

 

موزه ياروسلاول Yaroslavl روسيه

يكي از محبوب ترين و پربازديدترين بناهاي حلقه طلايي روسيه(حلقه طلايي روسيه به شهرهاي شمال شرقي مسكو گفته ميشود كه مملو از كليسا و آثار تاريخي است) يعني شهر ياروسلاول؛ موزه ياروسلاول است.اين موزه داراي 800 سال قدمت است كه معماريي بسيار باشكوهي دارد. براي تماشاي اين بنا بهتر است كه وقت بيشتري بگذاريد.

اگر با تور يك روزه به اين محل به گشت و گذار مي پردازيد بهترين كار اين است كه در كنار طولاني ترين رودخانه اورپا ولگا پياده روي كنيد و از كليساهاي قرن 11 نيز كه بخشي از زيباييهاي اين شهر است در تور مسكو خرداد 98 ديدن كنيد. همچنين مي توانيد از يك مجموعه قابل توجه موزه Governor’s House نيز ديدن كنيد. در اين موزه مجموعه از اشيايي عتيقه، گرامافونهاي قديمي و ساعتهاي مختلف نگهداري مي شوند.

 

 

موزه Sergiyev Posad روسيه

يكي از شهرهايي كه در نزديكي مسكو و در مسير حلقه طلايي شهر هاي باستاني گنجانده شده است شهر Sergiyev Posad است كه قلب ارتدوكس روسيه است. در اينجا شما مي توانيد يكي از بزرگترين صومعه هاي ارتدوكس جهان را مشاهده كنيد يعني صومعه Sergieva Lavra. اين صومعه در قرن 14 تاسيس شده و شامل يك كليساي جامع و 8 كليساي كوچك است. اين شهر كوچك همچنين داراي چند موزه مهم ديگر نيز است از جمله مجموعه موزه Konniy Dvor، موزه اسباب بازي و موزه صابون كه در تور روسيه شبهاي سفيد مي توانيد از آنها ديدن كنيد.

 

 

 موزه هاي شهر روستوف وليكي Rostov Veliky روسيه

يكي ديگر از جاهايي كه نبايد بازديد آن را از دست بدهيد شهر رستوف وليكي است كه در نزديكي مسكو قرار دارد. اين شهر يكي از قديمي ترين شهرهاي روسيه با تاريخ غني، طبيعت حيرت انگيز و غذاهاي خوشمزه است.مانند درياچه نرو، صومعه ها و كليساهاي باستاني و امتحان كردن غذاهاي لذيذ در تور تركيبي روسيه در رستوران Lukova Slobod.

 

 

آثار تاريخي شهر والاديمر Vladimir روسيه

والاديمر يكي ديگر از شهرهاي زيباي باستاني روسيه است با كليساهاي باشكوه ارتدوكس و معماري سنتي با بناي سنگ سفيد كه بسيار حيرت انگيز هستند. جاذبه هاي ديدني زيادي در اين شهر وجود دارد از جمله دروازه طلايي كه نشان دهنده ورود به شهر قديمي است، كليساي تثليث مقدس قديمي كه درست در پشت آن قرار دارد و كليساي جامع Saint Demetrius . اگر هم شما براي خريد سوغات برنامه ريزي كرديد از موزه نان زنجبيلي يا موزه كريستال و مينياتور مي توانيد ديدن و يا خريد كنيد. قبل از شروع سفر خود بليط هواپيما مسكو را تهيه كنيد.

 

 

بناهاي قديمي شهر سوزدال Suzdal روسيه

با نيم ساعت فاصله با خودرو از والاديمر به شهر سوزدال خواهيد رسيد. اين شهر كوچك داراي تعدادي كليسا و 5 صومعه مانند صومعه Spaso-Yevfimiev مي باشد. همچنين خانه هاي قديمي روستايي در سراسر شهر سوزدال را اين منطقه مي توانيد كشف كنيد.براي خريد سوغات نيز مي توانيد به بازار Torgovaya ploshchad برويد جايي كه مي توانيد در آن در تور سن پتربورگ بهار 98، عسل، قارچ، انواع توت و يا سوغات تهيه كنيد.


 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.