از چشم اندازهاي بي نظير استانبول لذت ببريد

آژانس مسافرتي الفباي سفر| تور گردشگري، خريد آنلاين بليط، نوروز 97

از چشم اندازهاي بي نظير استانبول لذت ببريد

زيبايي هاي استانبول مانند طبيعت و بناهاي تاريخي آن براي همه  شناخته شده است.گردشگران زيادي به دنبال اين هستند كه پس از گشت و گذار و تفريح در اين شهر به دنبال محلي با چشم انداز زيبا رو به شهر باشند و جذابيت هاي آن را از زاويه ديگري تماشا كنند. الفباي سفر شما را با اين مكانها آشنا مي كند.

 

پل گلدن هورن Golden Horn Bridge استانبول

اين پل كه در سال هاي اخير ساخته شده است و از راه خط مترو منطقه فاتح بخش تاريخي شهر را به محله بي اغلو متصل مي كند، يكي از مكان هاي عالي است تا در آن اندكي توقف كنيد و از مناظر اطراف آن لذت ببريد. به خصوص كه به شما توصيه مي كنيم كه در شب در زير نور مهتاب كه انعكاس آن به روي آب مي درخشد به اين پل برويد و در تور استانبول ماه رمضان 98 از تماشاي مناظر لذت ببريد.

 

 

مدرسه مذهبي روهبان اكولو استانبول Ruhban Okulu

 در جزيره هيبلي آدا Heybeliada كه يكي از مجموع جزاير پرنسس است، يكي از مدارس مهم علوم مذهبي قرار دارد كه به كليساي ارتدوكس شرقي تعلق داشت.پس از بسته شدن آن در سال 1971 طبق قانون ممنوعيت مدارس و آموزش هاي خصوصي تركيه، اين مدرسه به همراه كليساي آن به يكي از مكان هاي محبوب هيبلي آدا تبديل شد. در پشت اين مدرسه ساختماني قرار دارد كه در داخل باغ آن مي توانيد قدم بزنيد و چشم انداز بي نظيري از دريا در تور ارزان استانبول رمضان 98 داشته باشيد.

 

 

كشتي سواري در محله كاديكوي استانبول

بندر كشتي محله كاديكوي داراي جذابيت هاي بسيار و فضاي قديمي خود را همچنان حفظ كرده است.جايي با كشتي هاي قديمي شناور بر روي آب و فروشندگان ساندويچ ماهي كه در گوشه كنار اين بندر ساندويچ هاي معروف ماهي را عرضه مي كنند. اين بندر كوچك يك نقطه عالي براي تماشاي كل منطقه سلطان احمد و همچنين بخش آسيايي استانبول است. اگر هم كه فكر مي كنيد اين فضا براي شما كافي نيست، مي توانيد در تور لحظه آخري استانبول سوار كشتي شويد و از تمام زوايا اين منطقه را تماشا كنيد.

 

 كافه اوبا پارك  Oba Park Café استانبول

اگر خودرو نداريد با كمي پياده روي به اين محل مي رسيد ولي با اين حال اين محل به حدي ديدني است كه ارزشش را دارد كه پياده آن را طي كنيد زيرا اين مسير شما به سوي جايي مي رساند كه چشم اندازهاي متفاوتي از شهر را ارائه مي دهد. شما مي توانيد به كافه اوبا پارك برويد تا از چشم انداز شگفت انگيزي پل سلطان محمد فاتح كه رو به روي شما قرار دارد لذت برويد.بهتر است تا شب صبر كنيد چراكه اين پل با چراغاني زيبايي روشن مي شود و جذابيت هاي اطراف را در تور ارزان استانبول دوچندان ميكند.

 

 

مسجد ياووز سلطان سليم Yavuz Sultan Selim استانبول

اين مسجد امپراياليستي كه در قرن 16 توسط پادشاه عثماني بنا شده يك چشم انداز خيره كننده را ارائه مي دهد.اين مسجد از سنگ مرمر و گرانيت ساخته و با كاشيهاي İznik تزيين شده است. براي آنكه چشم انداز و ديد وسيع تري داشته باشيد مي توانيد به حياط بيروني آن نيز  برويد و نماي زيبايي را مشاهده كنيد. براي سفر خود به اين شهر زيبا، بليط  ارزان هواپيما استانبول را رزرو كنيد.

 

 

 محله Abdi Subaşı Sokak استانبول

محله هاي فنر و بالات استانبول به معناي واقعي كلمه يك موزه فضاي باز هستند كه در آنها خانه هاي يوناني ارتودكس وخانواده هاي يهودي و همچنين كليساهاي مختلف قرار دارد. در حالي كه در اين محله هاي ديدني از جاذبه هاي توريستي استانبول گشتي مي زنيد به انتهاي اين خيابان برويد كه به شما نماي حيرت انگيزي از دانشكده ارتدكس يوناني فانار را ارائه مي دهد.

 

 

چايخانه جهانگير استانبول The Cihangir Tea Corner

يكي از بهترين ايده ها براي لذت بردن از زيبايي هاي استانبول، نشستن بر روي صندلي پلاستيكي در چايخانه جهانگير، با نماي باور نكردني از محله سلطان احمد و قسمت آسيايي همراه با سفارش دادن و نوشيدن يك فنجاي چاي و عكاسي از مناطق اطراف است.

 

مركز فرهنگي هنري سالت گالاتا Salt Galata استانبول

در يك روز باراني، سالت گالاتا يكي از بهترين جاها براي لذت بردن از نماي زيبا از پشت بناي شيشه ايي اين محل همراه با نشستن و ريلكس كردن بر روي صندلي راحت است. مي توانيد در اين مركز فرهنگي چند ساعتي زمان بگذاريد، از كتابخانه، موزه، كتاب فروشي و فضاي نمايشگاهي آن ديدن كنيد. براي رزرو هتل هاي استانبول با الفباي سفر همراه باشيد.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.