بهترين غذاها سنت پترزبورگ

آژانس مسافرتي الفباي سفر| تور گردشگري، خريد آنلاين بليط، نوروز 97

بهترين غذاها سنت پترزبورگ

روسيه با وجود دارا بودن فرهنگي غني و مهم، غذاهاي خياباني آن زياد طرفدار ندارد اما اخيرا برخي از كار آفرينان جوان در بيشتر شهرها از جمله سن پترزبورگ مكان هايي براي سرو غذاهاي خياباني ايجاد كردند. گردشگران و مردم محلي به راحتي با پرداخت قيمتي مناسب به اين مكان ها دسترسي دارند. اين غذاهاي خياباني در برخي از بهترين رستوان هاي اين شهر طبخ مي شوند كه همراه با الفباي سفر با آنها آشنا مي شويد.


كافه VAFFEL & WINE سنت پترزبورگ

وافل يكي از غذاهاي خوشمزه نروژي است كه همراه با نوشيدني مخصوص سرو مي شود. اين غذا را با وافل هاي بلژيك يا وين اشتباه نگيريد. چراكه اين وافل ها طعم متفاوتي دارند و شيرين نيستند و همراه سالادهاي مختلف و ماهي خورده مي شوند. بنابراين آنها را به عنوان صبحانه يا ناهار مفصل و كامل در تور مسكو سنت پترزبورگ مي توانيد ميل كنيد.حتي براي شام نيز همراه با نوشيدني مي توانيد ميل كنيد.

 

 

بار BEKITZER سنت پترزبورگ

اين بار به يكي از پرطرفدارترين نقاط سنت پترزبورگ تبديل شده است. اين مكان هر شب مملو از جمعيت است و غذاهاي خياباني اسرائيلي را سرو ميكند. اگر به دنبال فضاي منحصر به فردي براي امتحان كردن غذايي هستيد كه شما را راضي كند اين بار بهترين انتخاب است.

اين رستوران بسيار دنج است و پنجره هاي بسيار بزرگي رو به خيابان دارد كه تابستان باز مي شود. آشپزخانه آن تنور بزرگي است كه در هواي سرد فضا را گرم نگه مي دارد. در تور روسيه تابستان 98 چيزهاي جذابي را در بار BEKITZER تجربه خواهيد كرد.

 

 

كافه BROS BURRITOS سنت پترزبورگ

پيدا كردن غذاي مكزيكي خوشمزه و با كيفيت آن هم در سنت پترزبورگ بسيار دشوار است. با اين حال رستوراني در اين شهر وجود دارد كه مي توانيد غذاهاي مكزيكي را در آن امتحان كنيد. BROS BURRITOS جايي است كه غذاهاي مكزيكي خوشمزه ارزان و سالم را سرو ميكند. اين كافه به غير از غذاهاي مكزيكي بسياري از فست فودهاي جهان را همراه با سسهاي مخصوص سرو مي كند. با توجه به اين همه تنوع غذايي، شما مي توانيد در تور تركيبي روسيه غذاهاي ديگري را نيز در اين محل امتحان كنيد.

 

 

بار HOTDOG & BRUT سنت پترزبورگ

همانطور كه از اسم اين بار پيداست منوي آن شامل هات داگهاي مختلف و همچنين انواع نوشيدني است كه تركيبي از اين دو بسيار خوشمزه است كه طرفداران زيادي نيز دارد. صاحبان اين بار ايده اين نوع غذاها را از برلين و لندن گرفته اند. هات داگهايي كه در اين بار سرو مي شود مانند هات داگهايي كه در غذاهاي خياباني سرو مي شويد نيست، بلكه اين سوسيسها داراي كيفيت بالا و مزه متفاوتي هستند.

سسهاي آن نيز مزه خوبي به اين سويس ها مي دهند. فراموش نكنيد اين غذا را همراه با كوكاي خنك سفارش دهيد. تا زماني كه در تور سنت پترزبورگ خرداد 98 طعم اين هات داگ ها را امتحان نكنيد متوجه مزه متفاوت آن نخواهيد شد. ( براي رزرو هتلهاي روسيه با كارشناسان الفباي سفر در ارتباط باشيد)

 

 

كافه JOLY WOO سنت پترزبورگ

غذاهاي ويتنامي در بيشتر بازارهاي پترزبورگ پيدا مي شود ولي بهترين غذاهاي ويتنامي كه در اين شهر حرف اول را مي زند را در كافه JOLY WOO مي توانيد امتحان كنيد. شهروندان ويتنامي به علت معرفي و سرو غذاهاي كشورشان در شهر سنت پترزبورگ بسيار سپاسگزار هستند. 

براي كسايي كه  پس از بازديد از جاذبه هاي ديدني روسيه قصد خوردن يك غذاي خوشمزه را دارند و يا به سوپهاي نودل علاقه مند هستند اين كافه آنها را براي سرو بهترين نوع آن در تور سن پترزبورگ بهار 98 آنها را راضي نگه مي دارد. 

 

 

كافه TAKOYAKI-MISE سنت پترزبورگ

توجه داشته باشيد كه در اين بار سوشي و رولهاي مختلفي از آن را پيدا نخواهيد كرد. اين كافه ژاپني است اما در منوي آن سرو سوشي وجود ندارد. تمركز Takoyaki-Mise بر روي غذاها و اسنكهاي سنتي ژاپني است. در اين كافه انواع غذاهاي دريايي و نوعي غذاي ژاپني كه خميري است كه روي آن زنجبيل، پياز و كره ريخته مي شود را مي توانيد در تور روسيه خرداد 98 سفارش دهيد.

صاحب اين كافه در سفري به ژاپن به اين كشور علاقه زيادي پيدا كرد بنابراين تصميم گرفت كه در سن پترزبورگ يك كافه ژاپني را افتتاح كند بنابراين نخستين كافه ژاپني را در اين شهر تاسيس كرد.

 

 

رستوران PITA’S سنت پترزبورگ

شاورما كه در فارسي به آن كباب تركي مي گوييم يكي از محبوب ترين غذاهاي خياباني در سنت پترزبورگ است. كيوسك هايي در اطراف شهر وجود دارد كه كباب تركي را سرو ميكند ولي زياد بهداشتي به نظر نمي رسند. ولي در رستوران PITA’S با خيال راحت مي توانيد كباب تركي سالم و خوشمزه ميل كنيد. اين كباب تركيها در اين رستوران با انواع مختلفي از جمله گوشت ، مرغ و سبزيجات به همراه سس مخصوص سرو مي شوند.

 

 

كافه KIM & CHI سنت پترزبورگ

كافه KIM & CHI اولين كافه در سنت پترزبورگ است كه متخصص غذاهاي خياباني كره ايي مي باشد. غذاهاي خوشمزه و هيجان انگيزي كه پيدا كردن آنها در اين شهر كار راحتي نيست. نگران نباشيد طيف وسيعي از انواع غذاها را در اين رستوران وجود دارد كه مي توانيد به دلخواه آن را امتحان كنيد. براي ناهار نيز مي توانيد يك غذاي عالي با طعم  به ياد ماندني را در اين محل سفارش دهيد. براي سفر به اين شهر بليط هواپيما سن پترزبورگ را از الفباي سفر بخواهيد.

 

 

فست فود BURO BURGERS سنت پترزبورگ

مسلما يكي از مهمترين و محبوب ترين غذاهاي خياباني برگرها هستند كه به همراه نوشيدني بسيار خوشمزه و همه چيز تمام مي شوند. يكي از بهترين جاها براي خوردن برگرهاي لذيذ در سن پتربوزگ فست فود BURO BURGERS است. در اين مكان شما مي توانيد برگر خود را همراه با انواع گوشت، نانها و سسهاي مختلف سفارش دهيد. انواع نوشيدني را نيز مي توانيد همراه غذاي خود بنوشيد و لذت ببريد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.