كشف زيبايي ها در بهترين گالري هاي هنر معاصر مسكو

آژانس مسافرتي الفباي سفر| تور گردشگري، خريد آنلاين بليط، نوروز 97

كشف زيبايي ها در بهترين گالري هاي هنر معاصر مسكو

صحنه هنر مسكو به طرز باور نكردني شگفت انگيز است و اين هنرهاي بي نظير تنها در آثار پوشكين و ترتياكوف خلاصه نمي شود. اگر شما از عاشقان هنر هستيد احتمالا نام موزه گاراژ و با آرت ديزاين را شنيده ايد. اما هنوز هم گالريهاي هنري زيادي در مسكو هستند كه  همراه با الفباي سفر با آنها آشنا مي شويد.

گالري هنري Solyanka VPA مسكو

اين گالري هنري در سال 1988 تاسيس شده و در يك ساختمان زيباي نئوكلاسيك قرار دارد كه تنها 5 دقيقه از كاخ كرملين فاصله دارد. در اين نمايشگاه آثار هنرمندان كلاسيك روسيه، آثار نادر از مجموعه هاي خصوصي و آثار هنرمندان جوان با استعداد وجود دارد. سولايانكا يك فضاي هنري است كه بر روي ويدئو، انيميشن و نمايشهاي هنري تمركز دارد. اين گالري همچنين ميزبان جشنوره سالانه هنرهاي اجرايي است كه داراي مدرسه آموزش هنري همراه با پروژههاي آموزشي چشم گيري است كه در تور مسكو خرداد 98 مي توانيد از آن ديدن كنيد. 

 

 

گالري هنري Regina مسكو

يكي از قديمي ترين و معتبرترين گالريهاي هنر مدرن مسكو گالري Regina است كه در سال 1990 توسط دو هنرمند به نامهاي Regina و  Vladimir Ovcharenko تاسيس شد. از آن زمان به بعد اين گالري تبديل به گالري هنر معاصر شد كه در آن آثار هنرهاي تجسمي هنرمندان روسي و بين المللي در معرض نمايش قرار گرفته شده است. هر زمان كه با تور مسكو سن پترزبورگ به روسيه سفر كرديد از اين گالري ديدن كنيد چراكه به طور يقين با يكي از بهترين نمايشگاهاي مسكو روبه رو هستيد كه بازديد از آن را نبايد از دست بدهيد.

 

 

گالري هنري Gary Tatintsian مسكو

در سال 2005 يك هنرمند آمريكايي به نام Gary Tatintsian آثار هنري خود را از نيويورك به مسكو منتقل كرد. جاي تعجب نيست اين نمايشگاه هنري خيلي زود به يكي از صحنه هاي هنري مسكو تبديل شد. اين هنرمند بر هنر معاصر تمركز كرده و آثار هنرمندان آمريكايي،ژاپني، اروپايي و مجسمه سازان را در گالري خود قرار داده كه براي شما گردشگران تور تركيبي روسيه حتما جذاب خواهد بود.

 

موزه و گالري Art4 مسكو

اين گالري در سال 2007 توسط ايگور ماركين تاسيس شد و اولين موزه شخصي هنر معاصر در مسكو بود كه در مركز شهر افتتاح شد. اين موزه داراي مجموعه قابل توجهي از 1000 آثار  هنري بيش از 150 هنرمند بزرگ روسي را در خود جاي داده است.

در دسامبر سال 2015 اين گالري به يكي از مراكز مهم فروش آثار هنري تبديل شد و مدتي بعد يك سايت براي فروش آثار هنري به صورت آنلاين راه اندازي كرد. اگر شما در طول سفر تور روسيه خرداد 98 قصد خريد از اين گالري را نداريد ولي از حتما از آن بازديد كنيد چراكه هر ماه يك نمايشگاه انفرادي جديد از يكي از هنرمندان مجموعه در آن برگزار مي شود.

 

 

گالري هنري Galerie Iragui مسكو

اين گالري تا سال 2008 در پاريس داير بوده است و پس از آن صاحب اين گالري Galerie Iragui اين گالري را به مسكو انتقال مي دهد. از آن زمان به بعد اين گالري، آثار هنرمندان جوان فرانسه را به نمايش گذاشت و همراه با آن، هنر اروپايي و روسي را نيز نشان مي دهد. ( براي اطلاع از قيمت تور روسيه شبهاي سفيد با الفباي سفر همراه باشيد)

 

 

گالري هنري RuArts مسكو

آثار هنري اين گالري براي همه علاقه مندان به هنر حتما جذاب خواهد بود. اين گالري در سال 2004 بنا شد و فضايي مدرن به عنوان مركز مدرن سازي ناميده مي شود در آن تعدادي از بهترين آثار هنرمندان مدرن را مي توانيد مشاهده كنيد. اين نمايشگاه آثار هنرمندان روسي و بين الملي با تمركز بر آثار هنري عكاسي، هنرهاي تجسمي و ويدويي را عرضه كرده است كه جزو جاهاي ديدني روسيه به شمار مي رود.

 

 

گالري هنري Pechersky مسكو

اين گالري توسط كارگردان و هنرمند نقاش به نام Pechersky در سال 2011 تاسيس شد. اين گالري از هنرمندان جوان روسي مانند Hovnanian، Tkachenko، Parchikov، Agureeva و Shubina حمايت مي كند. اگر علاقه مند به تماشاي آثار هنرمندان جوان روسي هستيد براي سفر به اين كشور بليط پرواز مسكو را رزرو كنيد.

 

 

گالري هنري K35 Art مسكو

گالري كي 35 آرت براي نخستين بار در سال 2008 درهاي خود براي عموم باز كرد و از آن به بعد حدود 20 نمايشگاه و پروژه هنري را برگزار كرده است. آثار هنري هنرمندان با استعداد قرن 20 را در اين مكان مي توانيد مشاهده نمايد. اين گالري همچنين با داشتن پروژه هاي مشترك با ونيز و ميلان و مشاركت در خيريه بسيار شناخته شده است.

 

 

گالري هنري MSK Eastside مسكو

اين گالري توسط يك تيم بين الملي كه شامل مجموعه اي از آثار هنري و عكاسي مي باشد در سال 2012 بنا شد. اين تيم موفق در سال 2016 نيز دومين گالري خود را در مسكو راه اندازي كردند. در گالري MSK Eastside شما مي توانيد نام هنرمندان جديد را كشف كنيد و روند و سبكهاي جديد در نقاشي معاصر و عكاسي را از نزديك مشاهده كنيد. علاوه بر اين، اين گالري در پرورش استعدادهاي جديد و برگزاري نمايشگاه هاي جذاب نقش مهمي را ايفا مي كند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.